En Son Yazımız

ZİKAZEV BLUE BLOGGER TEMASI

Evet Arkadaşlar bugün yine güzel bir blogger teması ile karşınızdayız.Bu tema ayrıca Türkçe olarak direk paylaştığımız son tema artık özel istek yapmaya başlayacağız isteyen olursa onun isteği doğrultusunda ona göre temaları düzenleyeceğim.Bazende kendi isteğim doğrultusunda düzenleyeceğim.

Tema sade, sidebarı güzel,göz yormayan, gösterişten uzak bir tema kullanırsanız emin olun ki memnun kalacaksınız.İyi kullanımlar sorunuz olursa sormanız yeterli yorum bölümünden.

                                                      Demo     İndir                                                                                       


                     
                   

Hakkımda a

a

Ben Muhammed Taha çoğunlukla sizler için azıcık ucundan da kendim için 2014 Eylül'ün den beri sizin ilginizi çekebilecek her konuda kendimi geliştirip blog yazıyorum.
Bunlarda Bu Yazıya Benziyor × +

2 yorum:

  1. bu temalar artık çok klasikleşti tema yapmaktan anlasam çok deli fikirlerim varda bi türlü çözemedim şu işi :(

    Zompir.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Doğru söylüyorsun dostum.Ama klasik tarzda yapılmış bir tema bu.Piyasa da bir çok tarzda ve yeni temalar var.Küçük bir araştırmayla istediğin temayı bulabilirsin.Eğer Türkçe çeviri yapılmamış ise yolla bize yapalım.Ama unutma ki sadece free temaları çeviriyoruz,hak yemek istemiyoruz.

      Sil